Sonia wystawcą Targów Beauty Istanbul 2023

Sonia wystawcą Targów Beauty Istanbul 2023

W dniach 27-29 września w Istambule odbyły się międzynarodowe targi kosmetyczne branży beauty – Beauty Instanbul. To wydarzenie, które co roku skupia setki klientów i partnerów handlowych z branży beauty, przybywających do Turcji z ponad sto krajów z całego świata.

Podczas jego trwania odwiedzającym targi gościom przedstawiane są najnowsze trendy i kierunki rozwoju branży kosmetycznej. To doskonała okazja do spotkań i wymiany doświadczeń z przedstawicielami firm z sektora beauty, inspirujących rozmów i nawiązania trwałych relacji biznesowych.

Tegoroczna edycja targów Beauty Istambul 2023 obfitowała w propozycje kosmetyków kolorowych, dermokosmetyków, produktów do pielęgnacji włosów, paznokci, środki czystości i higieny, a także kosmetyki dedykowane profesjonalnym salonom kosmetycznym, produkty spa i wellness. Wystawa gościła ponad 600 firm, których asortyment wyróżnia się pod kątem trendów, nowoczesnych technologii, surowców, receptur i innowacyjnych projektów opakowań. W targach uczestniczyli wystawcy z całego świata – od  Kaukazu i Azji Środkowej, poprzez Bałkany, Afrykę Subsaharyjską, Afrykę Północną, kraje Bliskiego Wschodu, Bałkany, kraje Zatoki Perskiej oraz europejskie.

Jako dystrybutor kosmetyków dedykowanych rynkowi tradycyjnemu, profesjonalnemu SPA oraz e-commerce, firma Sonia miała przyjemność gościć na targach Beauty Insambul 2023 w roli wystawcy.

Naszym celem było zaprezentowanie marek, które cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem wśród odbiorców oraz proponowanie innowacyjnych, istotnych dla Klienta ze względu na coraz większą popularność kosmetyków kierowanych branży profesjonalnej oraz kanałom sprzedaży e-commerce. Śledząc trendy i wychodząc naprzeciw różnicowanym potrzebom konsumentów polskich i europejskich, na targach zaprezentowaliśmy następujące marki:

Kosmetyki, które w kompleksowy sposób zatroszczą się o ciało i włosy. Starannie opracowane, bezpieczne dla skóry formuły produktów zostały stworzone na bazie składników aktywnych pochodzenia naturalnego, które codzienną pielęgnację zamienią w prawdziwy rytuał.

Marka to połączenie natury i zaawansowanej technologii. W procesie jej tworzenia odwołano się do koreańskich sposobów dbania o urodę, czerpiąc ze składników pochodzących z różnych części naszej planety. Wyznacznikiem produktów the SAEM jest połączenie nowoczesnych technologii z minimalizmem.

Koreańska marka dedykowana współczesnym kobietom, szukającym prostych i efektywnych rozwiązań w zakresie codziennej pielęgnacji. Innowacyjne maski w płachcie (m.in. tworzone na biocelulozowych płachtach) i kosmetyki do pielęgnacji skutecznie łączą pielęgnację premium z przystępnymi cenami.

Everyboody

Marka pielęgnacyjna czerpiąca inspirację z prawdziwego ciała, które nie boi się być sobą i wyrażać własnego „ja”. To skuteczne, bezpieczne oraz przyjazne dla skóry produkty dedykowane każdemu rodzajowi skóry.

Marka proponująca Klientom szczoteczki do zębów dla całej rodziny. Precyzyjnie czyszczą powierzchnię zębów, docierając także do przestrzeni międzyzębowych. W ofercie marki znaleźć można wygodne w użytkowaniu szczoteczki do zębów dla dorosłych – w tym wersję składaną, świetnie sprawdzającą się w podróży oraz kolorowe szczoteczki dla dzieci.

Wszystkim przygotowującym i obecnym na targach Beauty Istanbul 2023 dziękujemy za zaangażowanie i cenny wkład włożony w reprezentowanie naszej firmy.

Udział Sonia w tym wyjątkowym wydarzeniu obfitował w wiele inspirujących rozmów, które z pewnością skutkować będą nowymi pomysłami, wzmocnieniem rozpoznawalności marek i wdrożeniem sprzedażowych rozwiązań powstałych z myślą o naszych Klientach.