NOU - nowy zapach, nowe emocje i nowa jakość

NOU to polska marka perfumeryjna powstała w 2016 roku. Jej korzenienie sięgają początku lat 90 XX wieku, kiedy to pomysłodawca marki stawiał pierwsze kroki na rynku kosmetycznym, mając swój niekwestionowany udział w budowaniu sektora dystrubucji w Polsce. PH ASCO jako dystrybutor rozpropagowało na polskim rynku liczne europejskie marki, między innymi: NIKE, Malizia, Intesa czy Acca Kappa, pracując z największymi światowymi sieciami handlowymi – Rossmann, Hebe, Douglas, Auchan, Tesco, Carrefour. Dziś kolejne pokolenie, bazując na zdobytej wiedzy i doświadczeniu, rozszerza działalność o sektor producencki, skupiając się na kreowaniu nowych zapachów, starając się wyjść na przeciw oczekiwaniom Klientów, tworząc produkty o doskonałej jakości w przystępnej cenie.

Nou do środka artykułu-min

W języku katalońskim NOU znaczy nowy. Nowy zapach, nowe emocje, nowa jakość. Zapachy NOU powstają z najwyższej jakości naturalnych składników. Komponują je najlepsi perfumiarze z Grasse we Francji. Każda kompozycja jest starannie przemyślana, tak by zadowoliła gusta najbardziej wymagających odbiorców. Zapachy NOU nie zawierają sztucznych barwników a ich kolory są naturalne. Trwałość zawdzięczają wysokiemu zaperfumowaniu oraz najwyższej jakości kompozycji zapachowych. W kolekcji NOU dostępne są zapachy dla kobiet i mężczyzn, podzielone na trzy autorskie serie: NOU Flowers for Woman, NOU for Man i NOU Classic.

Każdy ze elementów produktów jest starannie przemyślany i zaprojektowany. Firma NOU współpracuje z polskimi ilustratorami młodego pokolenia, dając im szansę na budowanie swojego portfolio. Nowoczesny Artystyczny Oryginalny Opakowania flagowej serii NOU Flowers for Woman są swoistym dziełem sztuki, które swoim oryginalnym wyglądem wyróżniają się na półce drogerii. Natomiast drewniane nasadki serii NOU Man, dodają produktom elegancji i subtelności. Minimalistyczne i subtelne flakony nie odciągają uwagi od tego co jest najważniejsze – zapachu.